Friday 4 November 2011

Farhana Faudzi

siapa dia ini? dia ini adalah seorang yang gila.kaybai xD no lah.dia one of my friends kat poli ni. kenapa kene update pasal dia ni?sebab aku dah pernah janji dengan dia nak update pasal dia 2 bukan lepas i guess? hahaha:P coey lambat update awak :* hee.okay. aku ada sebab mengapa dan kenapa aku perlu update pasal dia :) and you know bout it Fana :)  aku nak kata,aku rindu dia,sebab aku selalu lepak bilik dia dulu.now dah tak.tak tahu kenapa tak lepak dah bilik dia. then,aku baru baca blog dia.and status dekat fb semuanya berbaur kan kesedihan yang terlampau.nampak tak ayat aku ni berbunga sangat?hahaha.okay then,now aku tahu kenapa dengan dia. dia dah break dengan bf dia.

Fana,this is for you : I know it's hard for you for hadapi hari-hari yang mendatang dengan hati yang terluka,but kau kene kuat.buktikan kau.dekat dia yang kau mampu hidup tanpa dia disisi.i trust you girl.kau patut berubah untuk lebih baik,dan lebih berfikiran matang.okay? nahhh.aku ada untuk kau walaupun kita tak rapat kan?but aku suka kawan dengan kau.kay love you :* sorry tak amek tahu pasal kau sangat dah sebab aku jarang datang bilik kau.sorry.


*hadapi dengan senyuman :)