Saturday 5 November 2011

Prom night

okay, 3hb yang lepas,aku pergi dinner PRS yang bertema kan english style with mask something. pendek cerita,prom night lah kan. haaa.makanan dia memang best (y). ada pakar makanan yang tolong sediakan.heheheh. penat tau petang tu kiteorang set up tempat.hehehe. okay,malam ni memang aku pakai dress lah kan? for the first time aku pakai dress weyh -..- nasib lawa ;) okay,malam itu aku memang  enjoy gila. sebab yela,ada macam-macam aktiviti semua.pastu,tengok lelaki-lelaki kacak bergaya perempuan yang cantik memakai dress yang cun melecun.hahah:P okay done. thanks to PRS PSIS, sebab sediakan dinner yang bertema sebegitu rupa :)



yeah me ;)

 
okay,ni adalah family aku dekat PSIS :) 
dorang pakai dress semuanya lawo lawo weyh.walaupun anampak sedondon ke ape ke, dorang watlek je.kay peace :D

  

gambar kami memakai mask pula,yeahhh man :)


keceriaan kami terpancar *wahhh ayat aku.


cantik tak gadis ayu memakai dress bersama mask ni?hahaha :D


 bersama kak Annisha yang cun meletup :D


bersama Tuan Zharif Aiman yang aku sayang *tangan di bahu mata keatas

bersama Mokcik yang disayangi hehehe. ala-ala ninja. eh salah. ayat-ayat cinta :D

*every picture have a story in it :)