Thursday 3 November 2011

HER

nahhh. ni lah awek baru aku. hahaha.bodoh punya haza -.- elle,watlek watpeace sudah.ye dak?okay.whatever. okay,now aku nak cerita tentang dia :) okay kita mulakan dengan nama dia lah okay?nama dia Nor Aisah Rusali. *baru tahu nama penuh dia tadi -.- haha.teruk aku ni kikiki :P okay,dia actually kakak aku. yes.kakak yang menjaga aku kat sini.melayan kerenah aku yang gedik,mengada and comel ni.and sabar layan kerenah aku.haaa.itu lah dia. well,memang dari dulu kalau aku rapat dengan perempuan mesti orang musykil. weyh,aku straight. muka je macam gay -..- and aku memang sweet dengan orang yang dekat dengan aku.hahaha.tu diaaaaaaaaaa.okay whatever.

perkenalan kami tidak diduga. first time jumpa dia dekat bilik dia yang berada di aras 4.paling atas sekali.memang awesome kan? btw,dia buat service printing.then,my friends ajak teman dia g print dekat bilik dia ni.mula-mula serious tanak ohh.dah lah tinggi.bapak sumpah malas gila.tapi aku sengaja nak jalan-jalan and time tu memang nak jumpa akak senior yang satu aras dengan dia.so,pergilah.haaa.kemain kau.aras 4 nak naik.kau ado? haha. first time jumpa,bapak gila tak segan weyh?saya ni dah lah pemalu orangnya.first time jumpa orang saya memang pemalu okay?haaa.

okay,then aku amek nmbo phone dia,then minta nombo bb pin.haaaaaaa.memang best bbm dengan dia.hahaha.dia pun layan je kan aku ni?sebab jenis aku, orang tu tak sombong.haaa.memang aku pun melayan je kan?haha.okay.dah tutup cerita pasal tu.

then,first time lepak dengan dia sampai pukul 2pagi plak.maybe start from tu kot aku rapat dengan diaaa.jyeahhh. then,start tu aku selalu lepak dengan dia.makan dengan dia.and bla bla bla.semua dengan dia. everything dengan dia lahh.no wonder orang musykil kan?hahah.watlek watpeace sudah.sah sah gemok ni ada BF dah.hahaha:D

btw,last sunday aku bawak dia pergi pantai dekat belakang poli aku.haa.dia kata aku orang pertama yang bawa dia pergi.nahh.lagipun aku ada promise dengan dia nak bawak.sebab dia tak pernah pergi en?haha. walaupun dia dah sem akhir tapi tak pernah pergi pun.teruk perangai dia.haha.

birthday dia harini :) happy birthday gemok :) and aku tak tahu nak bagi dia apa.sebab,aku rase macam entah lah.memang tak tahu lah nak bagi dia apa en.then,aku just bagi benda simple je.hee.and wish dia happy birthday and and nyanyi kan untuk dia.haha xD okay.dah itu sahaja.

*aku dah takesah dah orang nak kata apa pasal aku dengan dia.sebab penat lah.kalau aku explain banyak kali pun orang still akan mengata.nahh,aku happy dengan dia.yes.happy sangat.sebab dia memang sabar gila dengan aku.thanks god i found her. i just hope,our relationship akan kekal sampai bila-bila.aku tanak hubungan aku dengan dia macam aku dengan A.dia dah sem akhir,aku baru sem 1.aku tak tahu macammane aku nak hadapi hari-hari tanpa kakak aku ni nanti ;( saya pasti akan menitis air mata untuk pertemuan kali terakhir bersamanya :'( okay michhuuu gemok :*


* I LOVE YOU SISTER,AND THANKS FOR EVERYTHING ;)