Friday 16 September 2011

hapy for them

siapa tidak kenal haza yang suka 'menyendiri' kan hatinya dari jejaka-jejaka. bukan tiada siapa yang mengetuk pintu hati aku. cuma,aku trauma. aku takut aku akan kehilangan orang itu. aku takut bila aku dah sayang orang tu,aku dah aggap orang itu penting dalam hidup aku.dia akan tinggal kan begitu saja.tanpa kata atau bicara.aku penat untuk bangun semula untuk aku hadapi hari-hari tanpa orang yang aku sayang lagi. cukup lah aku dah lalui semuanya itu. tapi itu sebenarnya bukan alasan untuk aku terus menyendiri.aku kene kuat untuk hadapi liku-liku kehidupan. aku happy dengan kehidupan aku sekarang. single for life xD haha. okay.sekarang aku nak cerita pasal kawan-kawan aku.semuanya sudah berpunya,bahagia jee :) nahh.aku akan doakan kebahagiaan mereka.asalkan mereka ada bila aku susah :) kadang-kadang itu rasa cemburu juga melihat mereka bahagia.tapi,pasti suatu hari nanti aku akan kecapi kebahagiaan itu :) pray for me :*

*garang sangat ke aku ni? :/