Friday 2 September 2011

:D

nahh.today dah raya ke-4.kan? haha.damn boring gila raya tahun ni.and semua tu dah dirasai oleh semua orang sebab raya tahun ni tak best :| what's wrong with Eid Mubarak this year? grrr --' okay,memandang kan aku tak update dari raya ke-2.so aku cerita lah.haha.okay,kebosanan melanda kan hari raya ke-2 tu.then,pergilah ikut kakak aku beraya dengan rumah kawan-kawan dia. first rumah kawan kakak aku tu,aku dah dapat 5sampul duit raya.hahahaha:D sampul je banyak.isi sikit.kay. banyak lah jugak aku makan.hehehehe. kay raya ke-3 semalam lah kan.pergi rumah makcik aku.then,pergi rumah ayah abang ipar aku.then,pergi tesco.woahh.shopping untuk stock ke Poli o.O then balik dari tesco kan,pergi Pizza Hut.damn.mesti korang tak caya aku makan 4potong pizza.hahahahah:D banyaaaak tak?padahal aku dah makan kat rumah orang.cehh. kay then we decide nak tengok movie Cars 2. yeah terrrbaiiikk (y). tengok movie dekat mid valley.cehh.dekat mid valley tu aku jumpa Ahmad Idham dengan famiy dia.then guess what? AKU JUMPA SIAPA PULA? of course Jejaka idaman malaya .woahhh. siapa? REMY ISHAK with teman tapi mesra dia TIZ ZAQYAH.kau ada?hahaha.

nampak taaak permainan dia kat situ?hahaha,okay tapi Remy tu rambut panjang.kurang handsome --' tapi Tiz terbaaiiikk.cantik.sama tinggi dengan aku.hahaha.then,dia memang sempoi gila.dia pakai selipar je.apedehal?hahaha.tapi dengan Ahmad Idham tu tade pula aku nak tangkap gambar.hee.okay.dah.itu sahaj motif update blog ni.hahaha:D

*Cars 2 memang terbaik.aku memang suka tengok cerita kartun macam tu :)