Sunday 28 August 2011

Merdeka Raya

 Ramadhan semakin meniggal kan kita. Syawal tidak sabar ingin menjelma. Umat Islam berpusu-pusu ingin menyiapakan persiapan Aidilfitri. Kaum Cina dan India turut terasa sambutan Aidilfitri.

Dengan kesempatan ini sekali lagi saya Hazaratul Fatihah binti Sani, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Kepada keluarga yang tercinta,kepada rakan-rakan saya yang ada di merata-rata tempat. kepada keluarga angkat saya di PSIS itu,rakan-rakan yang mengenali saya. saya ingin menyusun sepuluh jari ingin memohon keampunan kepada semua andai terkasar bahasa, tersalah bicara. terasa disebabkan kelancangan mulut saya. saya memohon ampun dan maaf.okay? kepada yang memandu yang pulang ke kampung halaman, especially kakak saya yang balik ke Kelantan, berhati-hati lah di jalan raya. ingat lah orang tersayang.cewahhh. kepada makcik-makcik,pakcik-pakcik, jiran tetangga haa.duit raya jangan lupa.nanti adalah saya menjengah kerumah.ahaha.okay itu sahaja ucapan Aidilfiti dari saya. saya sebagai warga Malaysia juga ingin mengucapkan selamat menyambut hari merdeka kepada Malaysia yang ke-54 .Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dan Selamat Hari Merdeka :)

Yang Ikhlas,
HF

P/S : saya ni tiada kampung halaman. atok nenek kedua belah mak saya sudah tiada.okay?jangan lah tanya lagi "kenapa tak balik kg?" haa sedih tau.sebab raya saya tak semeriah awak yang ada kampung halaman :| okay? take care.bai.

*duit raya,ketupat rendang semua jangan lupa untuk saya :D