Tuesday 30 August 2011

sebelum menjelang Syawal

hahaha.okay sebelum aku post kan pasal pagi Syawal kan..aku post pasal semalam dulu.boleh tak?haha.okay,semalam aku shopping untuk kali terakhir sebelum Syawal menjelang.cehh.okay,aku sebenarnya nak cari seluar.nahh.Iskandar kata dia beli seluar dekat giordano.aku pun pegilah giordano dekat Mid Valley.tu diaaaaaaaaaaaaaa.aku pergi dengan adik aku lah kan.adik lagi.hahaha. aku dh sampai sana haruslah aku rambang mata.itu ini nak dibelinyaa.haha.tapi aku kuatkan iman juga untuk hanya membeli seluar itu.then,aku pergi F.O.S beli barang sikiitt.and then banana peel lah seharusnya bila dah sampai Mid Valley kan?hahaha:D terbaaaiiiiiiikk (y) okay then,dah habis shopping dekat Mid Valley,gerak pula ke Jalan TAR. teman kakak aku pula.lagi lah aku rambang mata.baju kurung dah murah-murah.lawo-lawo gituuu.hahaha,okay.tapi aku tak beli apa-apa.hanya tudung sahaja.aku tahankan hati untuk tidak membeli sebarang kejadah dekat Jalan TAR itu.cewahhh.balik dari jalan TAR tu,sampai rumah.tolong mak pula didapur.memasak,huhu.penaaattt.




cuba teka aku berbuka apa untuk last Ramadhan?hahaha. benda yang aku mengidam dah 2bulan lebih.haruslah Pizza Hut. uishhh.sodaaaappppp :P memang makan hingga menjilat jari lah kan?hahaha.well,makan tu mestilah 2 slices je.hahaha. yang lain ada 1slice.hee.aku je mesti lebih :P


* 29hb tu kan ramai lah wish Selamat Hari Raya.dari pagi sampai ke tengah malam.hahaha.aku hanya sekadar mampu membacanya sahaja.lepas tu tak balas.sebaaaaaaaaaaab aku tidak mempunyai kredit untuk membalasnya.haha, ada 2handphone pun tade guna kalau tade credit juga ;)


*Hari Raya akan lebih bermakna kalau awak ada di sisi saya, ceriakan hari-hari raya saya :')